Ah Kalbim 449. Bölüm izle

Ah Kalbim Son Bölüm izle 449. Bölüm Kanal7'de başladığında canlı olarak takip edebilir, bitincede full hd tek parça olarak izleyebilirsiniz

Yorum yapın
    HazalYorum 20:17 Haziran 28th, 2021 de Yazılmıştır..

    Ya seyir etmek o kada güzelki tananun bu kadar düşmesi hani top madel diyip ortada geziyordu olt tabaka diyip duruyorlardı ama durum ne oluşa olsu piragya asaletinden hiç taviz vermedi tonu hırsızlık yapıyor bu gün hiç atlamadan baktım çok guzel birde alyayi boyle garsek

    TülayYorum 22:11 Haziran 28th, 2021 de Yazılmıştır..

    Abhim. Benim Pragyam dedi beni bitirdi. Sonra benim Pragya. Degil. Dedi. Ya. Tanu ruj. Dudak kalem mi calacaktı. Çalışan. Gelince lafı ne güzel. Ceviriyor ah birbilse pragya yanın cantası olduğunu. Pragya. inşallah. Hapiste. Cıkarmaz. Sana yaptıklarını unutma sende ona onbislini ver Pragya

    AnonimYorum 22:39 Haziran 28th, 2021 de Yazılmıştır..

    Arkadaşlar rüyayı böyle göreceğimi tahmin etmiştim biraz fakat bu kadar kotu olacani beklemiyordum işte abinin buyutu kız nasıl oluyorda abi bu kadar çok sevdiği kızını hiç aramıyor hoş o praciyide hiç arayıp sormadı ki bu adam ne baba nede iyi bir koca olabildi salak tok yıldızı boş çıktı

    EmineYorum 22:52 Haziran 28th, 2021 de Yazılmıştır..

    Merhaba arkadaşlar….abi ilk kiara öldüğünde pragyaya çocuklar için kaç para istiyorsun dedi …şimdi yani iki yıl önce tanu senden iyi anne olacak…ikisindede benim ailem var param var ben onlara bakarım dedi son kovdugundada ailemin üstünde kara bir golgesin ugursuzsun dedi…şimdi pragya kızlarından uzak dur para vereyim dese ne güzel olur sen ve ailen uğursuz dese bir kere benim için ay yılardır bu sözü bekliyorum … Adam iyice pragyayi kafaya yazdı…iyimi …şimdi Alya pragyaya yalvarsin agabimi serbest bırakın dermi der belki belimi olur …

    EmineYorum 22:56 Haziran 28th, 2021 de Yazılmıştır..

    Merhaba arkadaşlar….abi ilk kiara öldüğünde pragyaya çocuklar için kaç para istiyorsun dedi …şimdi yani iki yıl önce tanu senden iyi anne olacak…ikisindede benim ailem var param var ben onlara bakarım dedi son kovdugundada ailemin üstünde kara bir golgesin ugursuzsun dedi…şimdi pragya kızlarından uzak dur para vereyim dese ne güzel olur sen ve ailen uğursuz dese bir kere benim için ay yılardır bu sözü bekliyorum … Adam iyice pragyayi kafaya yazdı…iyimi …şimdi Alya pragyaya yalvarsin agabimi serbest bırakın dermi der belki belimi olur … Çünkü koşarak pragyaya gidiyor ve tanunun defalarca bunu yaptığını ogreniyir pragya Alya o ağabeyimin karısı belki hamile bile derv…pragya abinin evinin önünde…..

    EmineYorum 23:34 Haziran 28th, 2021 de Yazılmıştır..

    Merhaba arkadaşlar..abi yi pragya kapının önünde görüyor arabanın yanında izliyor …neyse tutuklatiyor tanuyla abiyi….dadı rahatsizlaniyir. .ilaçlarının parasını abiye pasta almış ..ilaçta yok …Alya pragyayi görüyor…pragya dadiyi hastaneye sonra evine götürüyor.. herşeyi ogreniyir riyayi parciyi araştırıyor ve olaylar başlıyor….abi hapisteyken dadiyi pragya evine götürüyor ..parciyide buluyor ….ariinda pragyaya ulaşıyor …palvi ranbire parciyi bırak o aile iyi değil diyor….ranbir parciye bunu söylerken pragya duyuyor yada arion söylüyor…pragya palviyi iyibir hasliyir…riyayi tedavi ediyor…abiyi suçluyor . ..o adamda iyice pragyayi araştırıyor ..önce hırsızlığı sen yaptırdı diyir pragya i ortağa sonra özür diliyor . Ve arkadaşlıkları başlıyor….vikram pragyaya hayran ve üzgün olduğunu söylüyor…

    HazalYorum 01:11 Haziran 29th, 2021 de Yazılmıştır..

    Arkadaşlar zaten riya ne iyi bir evlat nede iyi bir kardeş o kız zaten kötülükle besleniyordu barbar bir karektere sayıp alyanin sofrasına oturmuş birazda babasının sorumluluğunu yani zehre kadar insanlık yak işte sonu meydanda babada da hayat yak

    EmineYorum 01:33 Haziran 29th, 2021 de Yazılmıştır..

    Merhaba arkadaşlar….riyayi bulması ve ona yardım edip yeniden düzene getirmek riyaya annesi yeniden hayat verdi ….annesi onu bataktan kurtardı ..amaç bu salak yönetmenin…ve pragya riyayi biraz olsun düzeltiyor….abi pragyanin şalini al karina götür…çok güzel bir şal…diyor pragya onun söylediklerini duyuyor…..ve o gece geleni de abi olduğunu öğreniyor..ıslık sesi duymuştu ya…kızlar tanu abinin evliliği geçersiz ….ama gitmiyor maymun….pragya olsa nasıl abi kovardi …neyse bu adam king gibi değil …king pragyaya sağlam bağlı idi .o pragyayi kurtardı sahip çıktı …ailem dedi …pragya için her kesi harcardi ..kiaraya gerçek baba oldu zaten kiara tam zengin kültürlü başarılı ve babasının yani kingin tek varisi olarak girecek….ve riya parci arasını o düzeltecek ….otanun aşığı yani gerçek kocası da tanuyu hapisten kurtarması için Alya arıyor….karşılığında para istiyor..Alya kimden alır sizce….dadı nin durumu pragyaya yariyacak…dadı abiye pragyaya git ….diyor tekrar bir araya gelin diyor son vasiyetim ..diyor ….mitali ve kaynanası pragyaya bizide evine kabul et diyor….mitalinin kocası sevgilisi ile yaşıyor…mitali oh olsun bunu öğreniyor….pragyadan yardım istiyor…..aile bir imza ile herşeyi eski katile vermişler ….oyuna getirmişler hani Alya bir kağıt getirmişti abi deli iken….abim pragya ile evlenirse tüm mal varlığı önce katile ve sonra yarı yarıya hisse paylasacaklardi….sanki abi aramış gibi tanunun sevgilisi konuşmuş imzayida Alya abiye sarhoşken ayırmış ama adam değiştirmiş…ve onları dolandırmış….tanunun sevgilisi nede para vermiş tabi….ve abi bunlarında öğrenmiş ..herseyleri bir gecede kapının önüne atılmış…vikram hisesini almış…parci yüzünden de ayrılmışlar….abi hala tanu ile evli sanıyor kendini ….pragya o avukatı buluyirmus…yani pragya herşeyi düzeltiyor ama o ortağı pragyadan vazz geçmiyor….davet var pragya beyazlar içinde üzerinde şalı uzun prenses elbisesi …ortak onunla dans etmek istiyor….abi görüyor….abinin kıskançlık halleri …pragyanin annesi şimdiki …abiye inaniyir ve aciyirmus…pragya sarıya anneye ulacasak …kızlar bu haftalık bu kadar buldum. Siz yazın ….yutup ta hep tanu hapiste Alya yalvarır durumda ….abinin pragya bana niye böyle yaptı …kabul etmeme durumu var bunları buldum Cat pat Hintçe ve ingilizce anladiklarimi yazdım….

    AnonimYorum 07:27 Haziran 29th, 2021 de Yazılmıştır..

    Pragya hep alın teriyle kazandı onun kitabında çalmak diye bir şey yok o çok akılı birde çok ince ruhlu bir kadın herkesi kendi gibi bildiği iciri hep üzülen o oldu fakat artık anladı ki hiç kimseye guvenmqk doru değil hele o kalın kafalı abiye çalışkan kadınları çok kiskanirlar bu gerçek hayatada böyledir hanimlar

    AnonimYorum 12:48 Haziran 29th, 2021 de Yazılmıştır..

    Uzak dogu ve yakın doguda erkekler sadece ailesi icin var gelen gelip gidebilir iyi yada kötü olmasi farketmiyor erkekler buna kilifida buldular kadın her zaman bulunur ana babaya itaat şart. Bunu diyenlerde aolesinden sevgi görmeyenler tıpkı abi karakteri yani karaktersizigibi. Iyi olmanin şartı kayıtsız şartsız ezilmek dilenci muamelesi görmek görgüsüz aileyi mutlu etmek icin çalışmak v.s. Abi karaktersizi eşini her daim kapının onune koydu aramadi bile.Kızlarına bile sahip çıkmadı. Ne kiara nede parciye. Robot gibi kafa basmıyor. Çünkü öyle eğitildi buyukkanne tarafindan. Simdi birde şirin ve seven koca gibi gostermeleride sacmalik ötesi. Bu gelismemis ülkelerde böyle. Kadin ayağının paspasidir her ne yaparsa yapsin kovulmaya dovulmeye layıktır. Kardeslerinizle eşlerinin arasina asla girmeyin arkadaşlar. Hepinize iyi gunler

    TülayYorum 17:02 Haziran 29th, 2021 de Yazılmıştır..

    Alya sen kendini akıllı. Zannet. Okadar salaksın. Digviraj. seni ne güzel kandırmış. Bir atasöz var Ne edersin kendine edersin kendikendine çok. güzel kelime Pragya. bırakma böyle sefil olursun. Pragya. Ya nediyordu orta sınıf diye diye kendin oldu orta sınıf. Düşmez kakmaz bir allah. Pragya. Bu dediklerini alya dediğini. sende ona kullan. Onu evinde hizmetçi. Gibi kullan. yalaka mitallı kaynanasınıda tabi alya tanu seni evden kovduğu. Gibi sende at

    HazalYorum 18:33 Haziran 29th, 2021 de Yazılmıştır..

    Bence hiç kimseyi af etmesin hele mitali ile kaynana ne güzel dedi sana telefonda sordum sende tanonun tarafinda dür dedin yani bu ev halkından ne köy nede kasaba olur cunki herkes çıkarcı abi bile piragyada iyilik aptalı aynı piraci gibi bu abibinin aylesinde yani dadide riyaya kadar hepsi bencildi her kes bilinçli veya bilinçsiz kendi aylesinde bile iyi olmasından hep herkes faydalandı tâbi bazın de optalligindan hep acı cekti

    anonimYorum 20:45 Haziran 29th, 2021 de Yazılmıştır..

    palavini bir guzel azinin payini verdi ramvir cok sevindim afarin ona anesine boyun emedi kadin hala praciyi sucluyor olanlari anlamiyorlar mu bunlar ben hic anlayamiyorum bu kadin riyayin yaptiklarini gormedimi ne salak bir kadin isalla praciden òzùr diler

    CanoYorum 22:46 Haziran 29th, 2021 de Yazılmıştır..

    Özetler neden verilmiyor acaba çok rica ediyorum özet olmadan diziyi izlemek te hiç keyifli olmuyor

    EmineYorum 06:22 Haziran 30th, 2021 de Yazılmıştır..

    Merhaba arkadaşlar…. kundalideki hakim …kumdaki ortağın babası …yani adam yargıç …bakalım burda ise yarayacakmi….evet Alya tutuştu …çeviriyi atan arkadaşlar atın size zahmet …..pragya thaperlara meydan okudu siz çantamı çalışırdım Z diye babası bizim yaptirmadigimizi anlarsa özür dilemeye gelir pragya dedi….evet abi tanuya bir eğim bu hırsızlık yüzünden yakalanacak son dedi ..oda ben fakirin sen dalga geciyorsun . Dedi abide hepimiz fakiriz. Bunu siz yaptınız…ama ben ucuz içki içiyorum bir zengin pahaki içki akışa çok zengin olurum dedi ..dalga geçti…tanu Can ayı açıyor bakiyirki herşey pragyanin alyaya söylüyor Alya ağabeyime soylemeyelum. Malları alalım dedi….

    AnonimYorum 08:00 Haziran 30th, 2021 de Yazılmıştır..

    Ramvirinannesine son sözlerini biri tercüme edebilirmi arkadaşlar çok merak edi6rum çünkü kadın esekten düşmüş gibi oldu lütfen
    Kadın kocasının hastalığı bırakmış pracilen uğraşıyor

    HazalYorum 14:44 Haziran 30th, 2021 de Yazılmıştır..

    Geri dön ama piraciyi getirme bu evler güzel arabalar hep senin piraciyi hiç isremedin riya benim ilk seçimimdi oda ben para ev araba deyil mutlu olmayı istiyom ve çok mutluyum ama sen mutlu değilsin dedi

    anonimYorum 19:28 Haziran 30th, 2021 de Yazılmıştır..

    cok sevindim ramvir azinin payini nede guzel vermis kadin parayla mutluluk olur demek istemis amma ne yazik ki istedi cevabi alamamis surat bes karis kadinda hic sevmedim o kadini sadece cikariya bakiyor bastan prci ramvire yardim ederken cok iyidi simdi kotu oldu

    TülayYorum 22:45 Haziran 30th, 2021 de Yazılmıştır..

    Lütfen. Diziizlep. özetlerin verirseniz. Üç. Bölümlerini vermiyorsunuz. Lütfen. Şimdi verin. Arkadaslarım. Özet verirseniz. Çok mutly oluruz yöneticibey

    HacerYorum 23:50 Haziran 30th, 2021 de Yazılmıştır..

    O kadar cok mutluyumki pragya herkesin içinde nasilda artistlendi pragyadan Tanuya tokat gibi laflar nasilda dalga gecti öyle tanu mankenmis mis mis al Sana çakma manken kenar mahalle çamuru hirsiz tanu o kadar seyler oldu Ama eden bulur demisler zamaninda onlar pragyaya fakir diye ezip duruyorlardi akin size fakir pragya Alya ve tanuya kapak oldu özelliklede aç gözlü mitaliye

    MelekYorum 10:48 Temmuz 1st, 2021 de Yazılmıştır..

    Arkadaşlar bana öyle geliyor ki bu kötü kadınlar pragyayı yine kandırıp elindekileri alıp belkide yine öldürmeye çalışacaklar ne pragya değişir çünkü çabuk kanan biri nede o kan emiciler değişir hedeflerine ulaşamazlar inşallah çünkü bu kadar sene izliyoruz mutlu olsunlar diye kötülerinde cezasını çektiğini görmesi için bu kadar kötülüğe katlanıyoruz umarım korktuğumuz şekilde son olmaz mutlu bir son olur izlediğimiz değer….

    anonimYorum 11:25 Temmuz 1st, 2021 de Yazılmıştır..

    arkadaslar yenu promo cikti abi ile pragya cok fena konustular birbirlerine biri ceviri yapsin lutven bilen varsa

    AnonimYorum 14:12 Temmuz 1st, 2021 de Yazılmıştır..

    Keşke kingle beraberken simdiki gibi davranaydi pragya. Melek katılıyorum sana. Insaallah senaryo yine eskiye dönmez. Tanunun suslu halide sussuz halide berbat. Leena bir yerlerini yaptirmis ama iyi is cikmamis burnu galiba. Dizinin basindan buyana cen cen deli deli bagirip konusmalarini dinliyoruz. Hapisteyken bir sürü delil bulup cikartmasinlar. Hem aliya hemde tanuyu yardim ve yataktiktan mitalide girsin. Bacisina söz geciremeyen abide hapishane kervanina katılsın. Bu nedir ya miy miy miy ağlayan caresiz pragyadan usandikta biktiydik.

    HazalYorum 19:14 Temmuz 1st, 2021 de Yazılmıştır..

    Ya gülermişim ağlarmışım nene abiyi zorluyor git tanoyu çıkar hapiste çatlak mitali soruyor neden tanıyı tutuyo nenede bu aylanın gururu var tanuda bu aylanın gelini bu ayled3 gurur diye bir şey yokturki gelinmiş

    AnonimYorum 21:06 Temmuz 1st, 2021 de Yazılmıştır..

    Ya bu kadın hem pragyayi istiyordu şimdi ne olduda tanının tarafını tutmaya geçti bunların pragyayin açısına hiç katilmiyorlar mi kadın çoğunu koayip eti bunların yüzünden kardeşini öldürdüler bu ne bicimbir senaryo anlamadım burda insanlar çok kit beyinli git tanıyı çıkar diyor ne kaçan unutu abiyi neyle suçlarını bunların hepsi deli burda adaletdiye bir şey yok herkes ekmek pesinde

    TülayYorum 23:38 Temmuz 1st, 2021 de Yazılmıştır..

    Diziizlep. Lütfen. 1234 özetlerini verirmisiniz. Bölüm leri anlamadığımız yerler var özetini verirseniz çok mutlu oluruz şimdi den teşekkürler. Tanu alya hala oyun peşinde yeni akıllanmıyor. Bizim abhi beynine Pragya. Yı kötüleyecek. Bizi. Herkesin önünde rezil ettidiyecek. Dadı zavallım Pragya. Söyleme abhi karakolda yüzyüze görsün diye abhi söyletmedi kaltak alya. Bide tanun suratını hiç unutmak istemiyorum. Ailenin yüzkarası mitallı rajnın annası alya tanu. Nasıl.şok oldular

    HazalYorum 00:32 Temmuz 2nd, 2021 de Yazılmıştır..

    Ve abi gerçekten piragyanin evine gidiyor teyze tadını kadına kızına şöyle suçlamayı geri alsi karımı suçlamasın gerçekte bu adam çok salah cunku pal8s çantası çalınan kadının evine git o kadın çok iyi dedi yani polis bile piragyanin salah olduğunu anlamis

    HazalYorum 00:39 Temmuz 2nd, 2021 de Yazılmıştır..

    Bu at yüzlü palaviye ne demeli ranbirin babası davranışı için pırasadan özür diledi
    Eve dönmeyi söylüyor piraci anası gibi o önce sizin oğlunuz sonra benim kocam diyor palavi piraciyi bu eve getirme babanda bende ondan nefret ediyom
    dedi ya abi salağı hiç kızlarını aramıyor ama tanoyu hapisten çıkarmaya ne çaba gosteriyor

    EmineYorum 06:08 Temmuz 2nd, 2021 de Yazılmıştır..

    Merhaba arkadaşlar…..abinin çöküş sebebi yine Alya çünkü palavi parci evlenince Alya ile tartışıp ortaklıktan baz geçiyor . Ve tüm medyaya ortakliktan ayrıldıklarını söylemiş. Alyada yaptığı oyunun içine düşmüş . Abide purap vikram olmayınca içki ile sarhoslukla şirketi batirmis . Sadece eski albümlerin telif haki paraso ile geçiniyorlar … Alya yine yalan söylüyor parası var .saklıyor yine…dadı evet got karını yani tanuyu kurtar evet hırsız desteklemiyirum..ama bu evi hırsızın evi hepsi hırsız diyecekler soy adımızı tasoyor diyor …abide bırak orda kalsın ben mutluyum diyor …sonra o polis git o kadına yalvar çocuğum var karımı seviyorum birdaha yapmaz diye yalvar yoksa komiser onu bırakmaz….oda gidiyor…sushamaya yalvarıyor . Ben karımı seviyorum biliyorum milyonlarca eksiğim var ama onun sevgisi beni mutlu ediyor lütfen aşkımı kaybettim ..kızınızı çağırın karımı şerbet bıraksın ….pragyaya kadın söylüyor pragyada ben Hindistan’a onun göz yaşlarını silmeye gelmedim …onun ihanetinin bedelini göstermeye geldim diyir….Alya tanu cildirdi …nasıl zengin olur..Alya tanu abi pragyanin yanında değil …parasoda var ..Alya pragya abimden nefret ediyor biz ona senin kocanla telefonda sanki abi konuşuyormuş gibi konusturduk ya pragya abimden nefret ediyordur ..ama birşeyler yapmaliyiz…bu durumdan faydalanmalitiz… Diyor….evet palavi şimdi parci ile uğraşıp ….pragyayi karşısına alacak . Palavi Alya ile anlaşıp ..tekrar iş verip pragyaya ve kızına karşı çalışacaklar ..unutuyorlar pragyada yeni oetagi ile birkik olup dahada guclenecek …yzacak çok şey var iki gündür mesai vardi …hafta şunu yazarım ……..bu ilksaj niye çeviri atmıyor kız lar kim bulursa atsın ..

    AnonimYorum 07:52 Temmuz 2nd, 2021 de Yazılmıştır..

    Ahlaksız bomboş insan ani karakteri. Kızının katiliyle evli ve ona surekli yardım eden ahlaksız bacisiyla ve mikser mitaliye ailelik ediyor kizi kötü kes olmuş hayatini nasıl sürdürüyor haberi yok digerine küs. Yaratık gibi olmuş iyice. Ta bastan tanuyla evlenip bu salak hayatına devam etmeliydi. Öküz lafı az gelir abiye yaratık olmus iyice. Şeytanlarla yasamaktan kendide şeytan olmuş

    AnonimYorum 12:20 Temmuz 2nd, 2021 de Yazılmıştır..

    Sayın diziizlep baş taçımı neden yayınlamıyorsunuz?

    diziizlep2.com / YöneticiYorum 19:07 Temmuz 2nd, 2021 de Yazılmıştır..

    Yayınlayacağız. şuan şehir dışında olduğumuz için çok ilgilenemiyoruz.

    HacerYorum 17:59 Temmuz 3rd, 2021 de Yazılmıştır..

    Selam arkadaslar bas Tacima bende bakarim çok güzel bir dizi archana ❤manav

    Tülay ,Yorum 22:15 Temmuz 3rd, 2021 de Yazılmıştır..

    Bence arkadaşlar bence tanu salak hamile değil. Abhi dadı. Hapiste. Kurtarmak için yalan söylüyor. Çocuk. Olacak diye. Mitallı. Alya ya ne güzel. Beynine girmek istiyor Pragya. Prachı kulananalım diye. gerizekalı alya benim kiymetli riya diyordu. Tanuya yardım etmek istiyorsun ya asıl riya yı kurtar yine pragya. Kurtarıyor. Kızını ben olsam bir gıram yardım etmem. Herseyi pragya yapsın onlar kendine ceksinler. Pragya. Abhi birbirlerine. Pragya. Nefret le baksa bile ne güzel. Baktılar. Abi. Okadar laf söylese. Sen uğursuz. Diyen adam gitti aşık adam gene geldi Pragya. Bir baksam herşeyi. Unutan adam. Ala tanu senin arkandan cevirdiler sen konuşmuyor muş pradeepsenin sesinle Pragya. Saydı bu eve gelme. Öl Pragya. Dedi. Bu intikamlarını unutma pragya. Onlar zaten biliyorsun. Alacak kişileri alya tanu. Asla bırakma hapiste. Abhi yatacak tı al tanu. Sen yattın. Abhi sana iftira yapan kadın tanu. pragya. Senin. yatmaman için herşeyi. Yaptı. Salak tanu yanlış. Kişinin cantasını caldı. Pragya. Al tanuyu hapse soktu onları arar ken. Pragya. istediği oldu. Abhi senin intikamini Pragya. yaptı. Seni göndermem. Hapse. Sutsuz yere yatmaman için. Hapse tanu girdi

    HazalYorum 22:29 Temmuz 3rd, 2021 de Yazılmıştır..

    Evet abi çok sevindi sen yarıyorsun diye ama piragya aramızda bir ilişki yok hiç bir şeyim değilsin oda sakami yapiyorsunu bende uzak tutuyor kendini bu sefer abi bey dışarı atıldı insahla piragya tutumunu korur çabuk erimez şimdi git bacina sor niye söylemedi piragyanin çantası diye ama nerde adam olması lazım yanlış cümle akıl olması gerekir ya bu yazar bos rolü iyice maskara yaptı simdide icki şişesinin içine sokacak gençlere güzel örnek zoru görünce içki için dercesine

    anonimYorum 17:17 Temmuz 4th, 2021 de Yazılmıştır..

    abi aliyaya soru sorabilirmi hic o kendini savunmasini iyi bilir yine pragyaya karsi konusur abide hemen ikma olur o ne zaman olaylarin ustune giti ki biliyoru arkasindan aliya cikma ihtimali var simdiye kadar pragya onu hic red edmedi ona buyuk bir darbe gibi gelecek aliya simdi fakirsin onun iciri seni istemiyor diyecek oda kanak inanacak geri zekali abi ala dur simdi halina hak sana isla pragya hemen afetmez

    CanoYorum 18:28 Temmuz 5th, 2021 de Yazılmıştır..

    SA ya lütfen abi ve pragyanın konuşmalarını biri çevirsin emine hanım nerelerdesiniz

    AnonimYorum 21:56 Temmuz 5th, 2021 de Yazılmıştır..

    Bu int dizisi deli edecek hepimizi. Yahu ne biçim başrol her bölümde nefret etmekten bir hal olduk. Hapse tanuyukimin attirdigini niye dememişler. Gonrende mükemmel dogrucu bir aile olduklarini zannedecek. Her seyi iki cadinin yaptığını duymustur saf salak ayagina yatan abi. Yaratıcı kelimeler yaratıcı bölümler olsun yokkkk hep acı hep dram. Ayilari eğitmek icin kizgin saçın üzerinde gezdirirlermis bence bunu bu tip insanlara uygulamalilar ayilar sonucta hayvan ama insan hayvani daha cok vahşi. Rheanin kes olması üzdü. Dizi böyle olmamalıydı hep dram hep acı gıcık hintliler.

    HazalYorum 22:54 Temmuz 5th, 2021 de Yazılmıştır..

    Abi nerdeydin niye erken gelmedin piragya sasirdinmi yasadigima seninle hiç bir bağım yok sen tonunun kocasısın abi sen tangoyu kiskaniyonmu da-di istedi diye yardım ediyon hem sen beni tanıyla evlendirdin sarılmak istedi bırakmadı ve dışarı attılar birde pilavının evine gitti yardım istemeye ordanda kovuldu bir daha ayakkabıyla girme zengin birinin evine çıkar çamurunu disa rea kalsın canıma deysin

Sitemizde telif haklarının size ait olduğu ve yayınlanmasından rahatsız olduğunuz bir içerik varsa bizimle iletişime geçtiğiniz takdirde, içerik sitemizden 3 iş günü içerisinde kaldırılacaktır.
Sitemizdeki tüm diziler programlar yarışmalar vs. resmi youtube dailymotion ve kanalların resmi web sitelerinden embed yöntemi ile alınmaktadır. illegal bir durum söz konusu değildir.






Gezilecek Yerler